خاطره ای از اوا خانوم

خاطره ای از اوا خانوم

عشق خواهرونه..
همیشه اولش ک اس میدیم با غیبت شروع میشه..ایناهاش!

مت: راسی آوا اینو یادم رفت بگم،ممد(شوی من) چ شیکمی آوارده،مث حمید(شوی غزال) قلنبه شده...پریسا دنیای

پت: توام فهمیدیا ک داریم ما آب میشیم اونا گوشت..همسراشون خوبه د لامصب...

و اما حالا تعریف از خودمون:

مت:ما ک گلیم هزار ماشالا..بیار اون اسفندو دود کنم چش شوره...

پت:گل کاکتوسیم...برا کوری چشم دشمنامون صلوات بفرس..

مت:گل خرزهره حتی.. همش عکستو دارم میبینم..خودتو میخوام آوا ن عکست...

پت: یواش اشک بریز،آب مماخت ریخت رو شونم..بیا بخلم خودمونو قتل عام کنیم..

مت:خیلی دوست دارم سگ..آخر فرار میکنم ا خونه میام پیشت

پت:بیا با هم فرار کنیم.. یادداشت کن.. قرارمون ساعت عشق زیر پل سرنوشت


مت:غذا هم وردار،زیر پل چاد بزنیم ا گشنگی نمیریم...

زندگی عشخولانه..پاک و بی ریا...

پت:لواشک و چیپس با من.. ی ضبطم میارم شبا با معتادا زیر پل قرش بدیم...

مت:من باکلاسم..لپ تاپ میارم..آخ چ زندگی بشه..

پت:عجب عشخولانه.. میز ناهار خوری و چوب لباسی با من...

مت:افتابه لگنم با من.. وای همسرم ما چ خوشبختیم...

پت و مت در اخبار20:30(پیش ب سوی شهرت)

پت: غزال اگه گفتن چرا فرار کردین؟ فقط بگو: ب نام خدا..خواست خدا و قدرت عشخ بود..

مت:واقعت اگه خدا نمیخواس ک اصن نمیشد خیلی سختی کشیدیم تا ب هم رسیدیم..

پت: بعد همدیگه رو میگیریم بخل..رو ب دوربین دست تکون میدیم و گریه میکنیم..

مت:بیا بخلم ک سختیا تموم شد..دیوونه ی خودمی

بازم لاو ترکوندن:

پت:تا الان داشتم میخندیدما..بیهوش شده بودم.. بجون غزالم عاشقتم..

مت:فدات شم خیلی گلی.. شبت غزالی

پت:توام شبت گوز گوزی خر زهره ی من...



نظرات شما عزیزان:

ava
ساعت16:04---30 شهريور 1393
upam

alibieber
ساعت11:19---13 شهريور 1393
ها یک روز در خانه نشته بودیم یه دفعه تلفن زنگ زد.....ورداشتیم گفتیم تو کدوم پتی هستی ...گفت من دیوید کپلفیلدم منم گفتم به ناصر چیکار داری شما گفت من یه محافظ شخصی میخوام منم گفتم به....

ava
ساعت15:18---10 شهريور 1393
2bar neveshtia...yekisha behazf.. upam

مهدی
ساعت12:39---10 شهريور 1393
سلام چیه وبلاگ خوبی داری اگر میشه به وبلاگ من هم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 10 شهريور 1398برچسب:, ساعت 12:9 توسط پسر مهربان |